torstai 21. maaliskuuta 2013

Keväästä

Maanantaina olisi sitten taas muutto Pihtiputaan suuntaan. Mahdollisesti joskus aikaisemminkin mainitun työssäoppimisen seurauksena. Ja kyllä, muutan porukoiden luokse. Ei ole viitsimystä kahden kuukauden takija muuttaa omaan kämppään sinne. Saa nähdä miten hermoni kestävät, kun olen nyt jo reilun puolitoista vuotta yksinasuneena tottunut siihen, että saan olla rauhassa, ja että kukaan ei esimerkiksi vahdi nukkumaan meno aikojani (tätänykyään raahaudun sänkyyn joskus lähellä puoltayötä, vaikka herään täällä aikaisemmin kuin Pihtiputaalla koskaan)..

Se miten tämä sitten tulee vaikuttamaan tähän blogiin niin tulee tässä:
Työssäoppimisjaksolta täytyy pitää päivittäin TOPblogia. Muuten vain laittaisin teille linkin kyseiselle blogin pito sivulle, mutta kun se on rekisteröitymistä vaativa sivusto ja se on olemassa periaatteessa vain noita blogeja varten.
Eli, toistaiseksi olen ajatellut että laittaisin vaikka viikoittain jonkinlaisen yhteenvedon viikosta ja siitä miten opinnäytetyö etenee...

Sitten on yksi fanistus meneillään.. Ihan teitä säästääkseni en tee aiheesta sen suurempaa numeroa, mutta pienen kumminkin.

Eli kohteena (vai uhrina?) on tällä kertaa sarja nimeltä Kuroshitsuji. Mangna tätä on ilmestynyt suomeksi 5 osaa ja yhtäkkisen viimeviikolla tapahtuneen ihastumisen johdosta olen jo katsonut animesovituksen molemmat kaudet ja ova -jaksot (yhteensä 43 jaksoa, eli 860 minuuttia, eli 14 ja puoli tuntia [jos en laskenut väärin]). Näiden lisäksi myös olen lukenut mangaa parin pokkarin verran englanniksi etukäteen.. Että näin olen iltani viimepäivät viettänyt, edes facebookissa en ole malttanut käydä..
Ja tämän härötyksen johdosta olen myös esitellyt tätä (Kaisan mukaan kroonista) rapefaceani:
Tähän tyyliin


Näihin kuviin näihin tunnelmiin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti